17/8-19/8

17/8 - Idag har jag vaknat hos sabina, kört moppe till öob å granngården å willys å sen tog vi mopparna till dité å sabina red å vi pyssla me dité å så =) Sen tog vi alice å gula faran (Mopparna) till pållan å ja red å pållan va pigg som fan...  hoppas hon är bättre img tänkte ja bara , sabina såv hos mej vi la oss typ halv 2, trötta som fan xD

18/8 - Idag har jag stresskjutsat sabina till bussen eftersom det regnade så tog hon inte alice (sabinas DT "moppe") blev ingen ridlektion idag heller pga regn, fan fast vädret vart perfekt mot kvällen ^^, åkte till pållan å tog en lulltur med sara å prins istället  men pållan va lika pigg idag... =) härligt härligt ^^,

19/8Å nu ska jag lägga mej en hård dag väntar idag, det är ridlektion för lotta zahr i aspås hoppning och dressyr, hoppas pållan är lugnare imorgon så jag slipper känna att det går dåligt =) Älskar min häst och hon är värd mkt för mej men iafl hon e jobbig när hon håller på ^^, <3333

Gnatt allihopa<3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0