48 dagars ^^,

Idag är de 48 dagar kvar till studenten...tiden går fortare än någon kan ana! de känndes nyss som vi började 1:an å nu är snart allt slut :S Taknkarna snurrar om vad som ska hända sen, hur de blir me vänner om allt bara går upp i rök å man tappar kontakten me varran eller håller den? :o kommer även sakna mina yngre vänner på skolan som man då inte kommer att träffa lika mycket men dom släpper ja aldrig taget om så de är lugnt! <3
Just nu känns allt upp och ner, bak och fram, höger å vänster....vet inte riktigt...<3
HELG =) <333

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Jag håller med dig om att tiden går jättefort!! Jag gick nyss i 8an & snart är det jag som tar studenten :S

Underbart skönt med helg!



<3333333333

2010-04-16 @ 18:02:27
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0