Jävla surdike!!!

Ja på pållan (min häst) å malin på troj (malins häst) va ute på en superhärlig tur igår å så skrittade vi efter  en ängskant eftersom troj är barfota åsså skulle vi över ett litet dike å upp på grusvägen å allt gick bra men när pållan va me bakhovarna i diket så sjönk hon ner till haserna å fick panik för att ta sig upp stackarn å ja slog mig alldeles blå av hornet på westernsadeln på magen , fastnade i hornet me ridbyxan å tyglarna så ja kunde inte länga dom så pållan kunde ta sig upp lättare å hon stackarn skrapade upp små sår, ett på vardera framknä eftersom hon drog dom på grus å sten för att ta sig upp å läppen är de ett jack å lite flisor på min mule "/ huffa hämskt <3 Tänker iafl aldrig rida över de jävla surdiket igen :S Men de gick ju ganska bra iafl <3

Har inte varit in å skrivit nåt på bloggen på länge men men nu ska ja igång igen :P <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Nä det var inte kul det hålla jag med om coco=( Där tänker jag aldrig rida mer=(

2010-07-10 @ 17:45:04
URL: http://malinanderssons.blogspot.com
Postat av: *~Cornelia~*

Nä malin där rider vi aldrig mer! <3

2010-09-15 @ 10:40:38
URL: http://palgerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0