Ja hänger inte me!!!

Det har hänt många saker som påverkat min skolagång negativt...plus att jag själv är väldigt skolless!
Å de blir bara värre som de verkar !?!
De är så himla mycke stress nu innan studenten och balen och allt, sen när man kämpar för att få till allt så bra som möjligt då gör inte lärarna de dom ska istället, less man blir...! Ja är så stressad så ja lider av stress, i helgen när ja red så svimmade jag av och sen tog de 2 dygns vila för att bli återställd, de är inte roligt alls! Säkert för att jag slappnade av då från skolan å all stress och då visar det sig precis som förkylningar kommer oftast fram när det är helg eller lov då man slappnar av från allt annnat....typiskt är de!!! Min älskade Erreka är på praktik å skanar henne massor !!!! <3 Zabeena har äntligen fått börjat gå utan gips =) asnajs! <3 Ankan jobbar å står i ^^, skanar henne me ^^, <3

Hoppas du kommer hem snart ereeka, ja behöver dej för att funka å just nu funkar inget så då behöver du komma hem igen!!!! Du betyder massor å får mina dagar att gå runt....pöss <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0