Sjungarvett <3

Vettan ska snart få galoppera vidare i livet till en plats utan smärta och lidelse, de är jobbiga beslut man måste fatta men de är de rätta för vettan, de kommer kännas så tomt utan henne bara, de är jobbigt för mej men ännu jobbigare för min älskade malin <3  vi har jobbat som bara den me vettan å hon har blivit sååååå mycke bättre, så händer de otänkbara, hon fick mer å mer ont i ryggen å vissa dagar kunde man inte änns peta på den utan att hon sjönk ner me ryggen ordentligt och hon har stått och behandlats nu i över ett halvår å så skulle malin provskritta henne, de va sååå vackert! hon kunde skritta 2 varv på ridplanen sen började vettan säga ifrån då förstod vi att de inte kommer bli bättre, de känns tråkigt att inse det men men när man har gjort de man kan måste man låta henne slippa lida i onödan, sjungarvett är en speciell häst som vi aldrig kommer glömma, hon kommer alltid finnas med oss i våra minnen och våra hjärtan <3

Vi ska dit och säga hejdå till vettan och busa med henne en sista gång, de kommer bli magiskt men ack så jobbigt, å de kommer bli jobbigast för malin så ja måste försöka vara stark å inte gråta så ja kan stötta malin, men jag är rädd att ja kommer börja gråta å då inte kunna stötta malin som jag vill kunna, ska försöka allt jag kan me att inte gråta å hoppas att de funkar, men troligtvis kommer jag nog börja som alltid.....blödiga jag!  <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad gulligt skrivit <3



Du får inte börja gråta ingen av oss får för då vet vettan vad som kommer hända... Hon är ju smart så hon listar nog ut de till slut :( Vi får grina när vi kommer hem i stället :(

2010-09-22 @ 17:51:55
URL: http://malinanderssons.blogspot.com
Postat av: *~Cornelia~*

Precis malin vi får hålla oss <3

2010-09-23 @ 10:42:25
URL: http://palgerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0