Hästar <3

De va ett tag sen man skrev nu ;) har nästan glömt bort att ja har en blogg ^^, men tänkte skriva litte idag om alla älskade hästar <3

Fanta å nelson pussas <3

Fanta å Nelson pussas ;)

Fanta (fuxen) är en "problemponny" som jag håller på med nu, hon gör stora framsteg varje dag och jag är jätteglad om jag kan få till allt de ägarna vill ha hjälp med med henne, hon är en speciell liten fin godam och även fast ja bara kommer hålla på med henne under en kort tid så kommer jag verkligen att sakna henne då hon åkt hem igen, alla hästar jag utbildat har en väldigt stor plats i mitt hjärta förevigt! jag pratade me min kompis malin om de idag att en del t.ex på en ridträning för tränare inte tar till sig rätt in i hjärtat när dom får beröm för hästen, medans jag som sitter på andra hästen på träningen tar de rätt in i mitt hjärta för jag utbildat den<3 hästar har alltid haft en väldigt stor del i mitt liv och i mitt hjärta och jag kommer inte att glömma någon av mina ögonstenar förutom om ja blir senil/dement eller dör <3

Min älskade häst

Pållan <3

Min älskade häst som ja nu tyvärr måste sälja/he ut på foder. du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och du är en helt underbar speciell liten ögonsten för mej, du är även den första "problemhästen" jag ridit till och jag kommer inte sluta nu bara för du försvinner, aldrig kommer ja sluta me hästeriet vet bara inte va ja ska göra men känner att mycket är tungt nu och inte mycket går min väg och de här va de sista jag ville men ja kan inte stoppa de skenande tåget, verkar inte finnas någon nödbroms  :/ <3

Några pållar ja ridit till som alltid finns i mitt hjärta: Mysan, Abbe, Junne, Prins, Vettan, Troy, Bella,  Pållan och det kommer inte ta slut här, jag hoppas att fler vänder sig till mej och vill ha hjälp med sina pållar för de är något ja verkligen brinner fööör!<3




Kommentarer
Postat av: E R E E K A ☆

Kan du inte bara låna ut henne på foder?



<3<3<3

2011-07-25 @ 16:23:56
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/
Postat av: emilia

2011-07-25 @ 23:16:07
Postat av: emilia

du har väl inte ridit till abbe..?

2011-07-25 @ 23:16:39
Postat av: Sanna

Har du ridit Junne? :O

2011-07-26 @ 15:53:31
Postat av: Sanna

och är det min lilla C-ponny Bella du menar? tänkte eftersom junnes namn stod där.



Camilla tog illa upp för det verkar som om du menar på att junne var en problemhäst, vilket han verkligen inte var och du har väl aldrig ridit honom med hennes tillåtelse?



Ta bort hans namn är du snäll :)



2011-08-05 @ 19:13:59
Postat av: Olivia

förvånar mig att tonys namn inte står med.

2011-08-22 @ 12:08:22
Postat av: Jenny

Är de inte fler hästar du ridit till??! ( är de inte fler hästar du SUTTIT på / sett ? )

2011-11-03 @ 19:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0